pátek 23. března 2012

Přepravní genialita

Od jisté doby, kdy jsem se dokázal z Pardubic během sněhové kalamity dostat vlaky do Lípy o čtyři hodiny dříve, než jsem vůbec měl šanci stihnout, kdyby kalamita nebyla, se považuji za člověka, jenž se naučil jezdit a využívat Českých drah (dceřiná firma dlouholeté instituce PEKLO) na 100%.
Bohužel, dnes mě při plánování přepravy obelhal vlastní mozek, a místo abych chytal vlak v 13:08, jsem se rozhodl jet vlakem v 14:08 (tedy špatným, správně nenavazujícím). Omyl jsem si uvědomil až na hřbetu trolla unášejícímu mě k nádraží. Vyšlu zprávu původně domluvení spolucestující, která správně seděla ve vlaku s odjezdem 13:08, že jsem si popletl časy. Nicméně díky výluce a naprosto neurvale zkorigované náhradní dopravě jsem již na prvním přestupu spolucestující Sašu dohnal a dál jsme pokračovali již spolu, bez obtíží, s celkovými čtyřmi přestupy jsem se do Lípy dostal. Důležité je hlavně to slovo dohnal předchozí vlak, tedy ušetřil hodinu času a nevědomky nechal projevit to, pro co mám zřejmě největší talent - cestování vlakem.

Žádné komentáře:

Okomentovat