sobota 25. srpna 2012

Druhý Laudrey!

Haló, čtenáři, češtináři, puntičkáři!
Jelikož se mi povedlo napsat další povídku, a nevěřím ani sobě, ani wordowským opravám, budu moc rád, když mi pomůžete tam najít chyby jak pravopisné, tak faktické, anebo mi napíšete, jestli se vám to líbilo, nebo jestli projevím velkou službu češtině tím, že už nikdy nevezmu pero a klávesnici do ruky.
Jako upozornění musím napsat, že je to sci-fi a napsal jsem to já...
Stáhnout si můžete buď .PDF nebo .RTF, anebo si ještě ke všemu o tom všem mém počínání něco přečíst, případně si stáhnout i mou první povídku s Laudreym.
Případné připomínky mi můžete nechat tady v komentáři. Všem předem moc děkuji za názor!

1 komentář:

  1. Prvního mám radši, ale to prostě bude vždycky srdcovka... První nebyl tolik jako ty, tohle je tvoje živá podoba, nemůžu si pomoct a taky úplně nevím proč se ti tam zjevila ta Hlava 22?!?

    Co se týče té pravopisné či syntaktické stránky, tak tam určitě něco najdeš když si to takhle s odstupem přečteš.. hlavně se ti tam semtam nehezky blízko po sobě opakují slova :P

    Ale jako jinak jsem měla konečně super večer se zábavnou četbou! Skoro jsem ráda, že jsem si na to neudělala čas dřív :D Brzy snad další!

    OdpovědětVymazat