sobota 25. ledna 2014

Jak jsem se skamarádil s šicím strojem

Moje nová čtečka stále "chodila bosa", jelikož objednané pouzdro ne a ne dojít. Má fantazie a taky nezaměstnanost mých rukou samozřejmě zapracovaly, a brzy jsem měl nápad, jak takové pouzdro vyrobit. A protože se nebojím nových věcí, moje maminka mi navrhla, že mi propůjčí svůj šicí stroj a naučí mě s ním... což byl trochu souboj, ale nakonec jsem z něj vyšel jako vítěz.
Problém se ukázal u mé prostorové představivosti. Suché zipy byla na špatných stranách, a ještě ke všemu jsem jednu půlku pouzdra úplně otočil... Pouzdro sice čtečku dokáže udržet a převézt, ale moje představa vypadala úplně jinak... Zpátky do studia a celé znovu.
Nakonec se ovšem všechno podařilo a moje pouzdro vypadá takhle pěkně.


Samozřejmě se jdu mamince pochlubit, jaký jsem šikovný. Dostanu pochvalu a... mé tepláky s dírami nad kapsami. Když už je stroj vytažený, nic mi přece nebrání, abych si je hnedka hezky zašil. Takže sice jsem se naučil se strojem, ale mám takový pocit, že na mě někdo ušil pěknou kulišárnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat