čtvrtek 17. září 2015

Dvě tváře Prahy

Při dnešní návštěvě Prahy mě oslovila starší paní v autobuse. Moc jsem jí nerozuměl, ale většinou to byla slova chvály, jak jsem slušně oblečený, pak jak jsem slušně vychovaný, rady do života jako ať si dávám na ty potvory pozor, že jdou hlavně po penězích. Když jsem se zeptal, zda to jede na Krakov, což jsem věděl, ale vycítil jsem, že je potřeba přispět do diskuze, aby byla oboustranná, odpověděla, že ano a že tam jede taky. Tak chvíli povídala něco o osudu.
U Trójského zámku jsem klackoval u kešky. Geocaching dělá z návštěv Prahy snesitelnou sérii výletů. Okolo procházeli lidi se psy, kteří neprozřetelně vlezli do cesty cyklistům. První lekce ryzí pražštiny zněla:
Jděte s těma zasranejma čoklama do hajzlu, čůráci!
Dvě tváře měly obě ošklivýho kníra a ta přívětivější měla dole jen tři zuby. 

Žádné komentáře:

Okomentovat