středa 3. listopadu 2021

Koronavirové deníky 31. - Zatím dobrý?

Řekněme si na rovinu - pokud se podíváte na stránky mzcr.cz ke koronaviru, trendová křivka je naprosto jasná. Poletí to nahoru jako blázen. Spoustě lidem podle všeho došlo, že neustále platit testy, když si někam chcete zajít, je vyhazování peněz - stačilo jim jen lépe ukázat, že jsou to jejich peníze.
Mimořádné opatření, které platí od 1.11. mi po prvním čtení nepřijde tolik pitomé, jako některá předchozí. Momentálně jsem na služebce a konečně začínám nějak využívat Tečku, kterou mám v telefonu nainstalovanou od KVIFFu - i když jsem ji hrozně moc nechtěl, když jsem byl včera na večeři, byl pan číšník z nějakého důvodu nadšený, že ji mám, protože je to úplná rychlovka. Chtěli ji taky v penzionu, kde jsem ubytovaný. Je teda fakt, že ani jeden nepoužíval čTečku, ale asi si prostě budeme věřit, že když už je někdo odpírač, tak si nebude stahovat do telefonu cizí certifikát...

Žádné komentáře:

Okomentovat