pátek 6. září 2013

Noční běhání

Táta potřeboval odvézt, tak mě poprosil, jestli bych pro něj a pro auto nedošel. Protože na procházku jsem neměl náladu, oblékl jsem se do běžeckého, nasadil sluchátka a cestu využil sportovně a psycho-relaxačně.
Zároveň jsem si uvědomil, že většina kriminálek, a že už jsem jich pár viděl, většinou začínala tím, že běžec (naštěstí jsou to většinou běžci ranní) objeví mrtvolu na opuštěném místě. Pak většinou začne křičet, a naštěstí se spustí úvodní titulky.
Druhý případ je ten, že běžci jsou často také náhodné oběti nesmlouvavé politiky profesionálních kriminálníků - žádní svědci. Tady je noční běžec přímo riziková skupina, neboť násilné zločiny a loupeže se dějí hlavně v noci. Hlavně tím se liší od zpronevěr a úplatkářství, jelikož banky mají v noci zavřeno. Tedy politik, který přes den spí, je jednoznačně mým favoritem!
Naštěstí jsem neběžel přes oblast, kudy v noci běhají vysocí zaměstnanci státní správy a jejich atentátníci, a tak jsem do žádné kriminálky nezapadnul a táta nemusel domů pěšky.
Ovšem kdo ví, tma a na uších sluchátka - nevidím zlo, neslyším zlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat