pátek 18. ledna 2019

Frederick Forsyth - The Dogs of War (Žoldáci)


Debilní, debilní Archer! Koukám na titul v originále a nemůžu se nesmát. Nicméně, k věci a vážnému tématu.
Jedete do Afriky s pár přáteli. Hodláte si to užít naplno. Ptáte se, co všechno si vzít s sebou, když si chcete naplno užít džungli, oblázkové pláže, noční vylodění a svržení banánové republiky? Sáhněte po Žoldácích a vyrazte na nákupy!


Od F. Forsytha jsem už četl Spis Odessa, a jak jsem předpokládal, ani další kniha nezklamala. Při čtení jeho knížek minimálně dostanete pocit, že autor věci opravdu rozumí. Což by vzhledem k jeho kariéře u MI6 mohlo být patrně i pravdou. Nicméně, vzhledem ke komentářům ke knize, které jsem stihl pročíst, nemálo lidem přijde jeho styl psaní příliš podrobný a málo čtivý. Nicméně, já jsem člověk, který si svého času opravdu užil Zápisky o válce galské, Žoldáky jsem si užil ještě více.
Pokud potřebujete nonstop akci, berte druhý odstavec tohoto článku svým způsobem jako varování. 90% knihy je věnováno přípravě na akci, což nutně neznamená, že to musí být nuda. Je tu i taková lehce erotická vlnka, která dělá z hlavního hrdiny "Kočky" Shannona dle mého alfu hazardéra.
Nicméně jsem knížku přečetl během asi 24 hodin. Mějte to jako bernou minci, že to stojí za to.

Žádné komentáře:

Okomentovat