sobota 26. listopadu 2011

Básničky ze starého Krunýře

Začínám to stěhování sem brát nějak vážně. Onehdá mělo bloguje.cz výpadek, a já si říkal: "Takže kdyby to teď spadlo, tak už se k těm básničkám nikdy nedostanu, protože je nemám nikde zálohované."
Ne, že bych si myslel, že případná ztráta mé poezie bude pro svět něco jako požár Alexandrijské knihovny, ale přeci jen - některé z těch básniček se mi začínaly docela libít, k některým jsem si vytvořil svá citová pouta...
Takže jsem se rozhodl věnovat energii a čas dnešního odpoledne záloze sých literárních pokusů.
Pro ty z vás, kteří by si chtěli básničky "ze starého Krunýře" stáhnout do počítače a přečíst si je někdy, až nebudete v dosahu internetu, udělal jsem spoustu práce za vás a moji tvorbu si můžete stáhnout tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat