pondělí 28. listopadu 2011

Trable s básničkami

Když něco děláš, tak to dělej pořádně, anebo vůbec.

Celkem nevinná věta, která se mi vepsala hluboko do paměti a podvědomí po jedné hádce s mojí maminkou kvůli domácím povinnostem. Nicméně časem se spolu s vrozenými predispozicemi vyvinula v celkem ošklivou věc, která se neprojevuje často, ale přeci jen - občas ano.

V posledním příspěvku jsem vložil na internet seznam básniček z mého starého blogu. Musím přiznat, že tam nejsou úplně všechny, ale ty opravdu špatné (dle mého úsudku, podle jiného by jich určitě mělo vypadnout mnohem víc, nedělám si iluze) jsem vyřadil. Teď moje podvědomí nasadilo na tento poloprodukt matici, která je zmíněná v prvním odstavci tohoto řádku. Když už mám zálohu provedenou takto, neměl bych to ještě i vytisknout? A znovu - když už to budu tisknout, proč to neseřadit kategoricky a časově? A znovu - když už to mám seřazené, proč si neudělat obsah s očíslovanými stránkami? A proč to nevytisknout samizdatově a nenechat si to svázat u nás na kolejích jako skripta? A když už to budu mít, proč to nepůjčit zájemcům k přečtení? A proč je nenechat něco nakreslit na prázdné stránky?
A jak to vytisknout tak, aby to šlo snadno a rychle?
Mozek se přeřadil na jakési staré převody, ve vysokých otáčkách tohle všechno probral a já mám teď na disku soubor s nápovědou, jak to všechno zítra vytisknout a svázat. A asi o 3 hodiny méně na učení, ale to je jedno. *To je mi teď jedno.

Pokud to tu už vůbec někdo čte a má zájem o to, co by zítra mělo vzniknout... Tak se ozvěte ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat