čtvrtek 1. prosince 2011

Putovní výtisk

Konečně se mi podařilo přenést své básničky do reálného hmatatelného světa papíru. Sice jsem použil dosti samizdatovou metodu, ale o formu mi teď moc nejde.

 Všem dávám na vědomí, že mi mohou pomoci!
Své první a unikátní vydání bych vám rád půjčil, za odměnu bych od vás chtěl nakreslit dovnitř nějaký obrázek, karikaturu, čmáranici... Obtiskněte rtěnku, polijte chemikálií, nechám to na vás.
Ochotně půjčím komukoliv. Myslím, že bych tak mohl získat docela osobitou věc, básničky se pokusím přidávat i nadále, časem se uvidí, co s nimi provedu. Domluva je taková, že kdo mi pomůže teď, bude časem určitě nějak odměněn!
PS: Zapůjčím klidně i tu tužku, když budete chtít.

Takže - stačí mě nějak kontaktovat - buď tady, nebo jakýmkoliv jiným internetovým, mobilním či fyzickým způsobem - a já vám básničky z blogu rád zapůjčím.
Kdo by si chtěl přečíst básničky, které jsou uvnitř, nemusí se vůbec nějak obtěžovat - najdete je na mém starém blogu, anebo i tady, ale neuvidíte ty obrázky, které uvnitř jsou.

3 komentáře:

  1. Husté! Tak až spolu půjdeme na to pivo, otisknu ti do toho kolečko od půllitru, platí? Nebo ti klepnu popel ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu jen lákat - ale některé obrázky jsou prostě naprosto senzační a vůbec jsem netušil, že získávat je půjde takhle snadno :)
    Na Vánoce bude výtisk v CL

    OdpovědětVymazat