sobota 18. února 2012

Schovka

Na jedné planetce u nás ve městě se pořádají maturitní plesy. Ještě před vlastním navštívením této společenské akce jsme seděli kousek od vchodu v zaparkovaném autě a popíjeli broskvové Avanti. Povídali jsme si a já pozoroval dění venku.
Kluci odnášející ukrytou flašku s vodkou za břízkou, aby se tak občerstvili za méně peněz, než uvnitř u baru.
Chlapci s cigaretami v oblecích, kteří prováděli malou potřebu na tom samém místě. Proč si nedošli uvnitř je mi záhadou.
První skupinka kluků, tentokrát lahve ukrývají.
Dva holomci v bundách, kteří zřejmě zkušeností našli ukryté lahve a hodlali se napít u toho nejlevnějšího baru.

A mně teprve tehdy došlo, jaktože nám to pití tak rychle mizelo, když jsme ho tam měli schované my.

2 komentáře:

  1. Tohle mi vždycky připadalo hrozně ujetý, to běhání ven s lahví schovanou pod sakem. Ještě divnější bylo, když to kluci praktikovali v Bejváku. Proč si radši všichni muži nepořídí placatky?! Je to mnohem stylovější a praktičtější, navíc je to dobré pro zdraví. V televizi ukazovali, že když tě někdo postřelí (samozřejmě jde o pistolnický souboj začatý kvůli ochraně dobrého jména uražené dámy) a trefí se do placatky ukryté v náprsní kapse, tak se ti nic nestane! U kvalitnějších exemplářům ti ani nevyteče žádný alkohol! Nejdřív mi to připadalo trochu zvláštní, ale jestli to ukazovali v televizi, tak je to určitě pravda.

    OdpovědětVymazat
  2. V Bejváku je to dost divný, to máš pravdu.
    Placatku mám! :) Ale moc ji nepoužívám. Nemám rád, jak ten nápoj uvnitř zteplá.
    Pistole jsou u mě docela přežitý. V Čechách frčely odjakživa nože (Je třeba zabít Sekala).

    OdpovědětVymazat