čtvrtek 2. února 2012

Smutná šupinka

Na každýho to občas padne. Když už se na mě nakupí stres ze zkoušky, z toho že opětně nestíhám svůj plán, z toho, že možná budu muset opakovat přijímačky, nešťastná přítelkyně, opomenuté zakoupení pečiva kombinované s náhlou nechutí si večeři uvařit, což se nestává ale vůbec často, protože je to hned asi druhá nejoblíbenější činnost - nejradši bych zalezl do krunýře a nevylézal. Jenže se musím učit, musím se najíst a krunýř mám jen tady.
Takže jsem se v tom smutku tak plácal, a hlady přemýšlel, co si dám k večeři, až jsem začal prohlížet svoji zásobárnu a vzpomněl si na bramborové lupínky a brusinkový džus. Ten jsem asi naposledy pil s Lukášem, když jsme u něj hráli šachy. S vodkou, říká se tomu Cape Cod, a je to fajnový pití. A v ledničce mám cherry rajčátka, vitamíny musí být!
Což mě hned hodně rozveselilo. Příště si musím dát do ledničky ještě vodku, šachy a Lukáše.

Žádné komentáře:

Okomentovat