neděle 10. června 2018

Vernon Sullivan - Elles se rendent pas compte (Boris Vian - Holky nemaj ponětí)


Boris Vian měl přeci jen záběr. Krom super fantazijních knížek, který teda moc nepobírám, napsal taky pár béčkovejch drsáren pod pseudonymem Vernon Sullivan. A ty se mi zatím líbily úplně všechny (Naplivu na vaše hroby, U mrtvých na barvě kůže nesejde, Zabte ošklivé).
Zatímco Naplivu na vaše hroby a U mrtvých na barvě kůže nesejde se točí kolem rasismu, Holky nemaj ponětí by v případě zveřejnění dnes nadzvedly mandle LGBT komunitě natolik jistě, že by tentokrát šel do vězení na delší dobu, než jen na 15 dní.


"Můžeme toho využít, abychom je začali léčit," dodá Ritchie. "Tyhle děvuchy se často zvrhly jenom proto, že jim to nikdo dobře neudělal. Narazily na nějakého hrubiána, který je porazil nebo na to šel moc zhurta. Když jim to uděláme pěkně s citem... to by bylo, aby se jim to nezalíbilo!"

Je vidět, že tenhle můj bratříček ví, co je potřeba. Najednou se nám ta rachota začíná rýsovat moc sympaticky. No a rozdat si to s lesbičkou, to mě lákalo vždycky...

Jistě, je to drsárna. Ale co si budeme povídat - začal jsem to číst ve 4 v noci, protože jsem nemohl spát, a ve 16 odpoledne knížku odkládám dočtenou. A to jsem si stihnul mezitím párkrát schrupnout i trochu protáhnout nohy.

Žádné komentáře:

Okomentovat