čtvrtek 20. září 2018

Souznaménka

Vycházím-li ze souhvězdí pih na tvém nose,
je ta nad tvým rtem zaručeně Polárkou.
Tak mi jen vrtá hlavou, kolik dobrodruhů
jsi dovedla za svým snem
A kolik vraků na svém pobřeží spočítáš,
Siréno, když zpíváš?





Již mnohokrát se mě lidé ptali: "Kam na ty básničky chodíš? Kde bereš tu inspiraci?"
Odpovědí jsem dal již mnoho, většina z nich byla zakomponována do složitějších komplimentů, kterým tazatelka málokdy věřila. Aspoň si to tedy myslím.
Ptáte-li se, kde jsem vzal inspiraci tentokrát, mohu vám to povědět docela přesně. Modelem stála neznámá dívka hezkých rysů, cestující metrem B ve směru Černý most. Zmíněná dívka je majitelka několika znamének na obličeji, která ji rozhodně nečiní ošklivou.
K zostuzení básníka je nutno podotknouti, že tato dívka nemá žádné znaménko nad rtem. Tento naevus je prachsprostou fabulací. Snad mi to čtenáři odpustí.

Žádné komentáře:

Okomentovat