sobota 22. ledna 2022

Koronavirové deníky 34. - Další rok

Na dlouho jsem se odmlčel. Tempo závěru a začátku roku se nějak zrychlilo a tak nebyl čas. Navíc je to všechno tak nějak stejné. Věta společnost je polarizovaná je tak všudypřítomná, že člověk nestačí valit oči, kolik známých nebo kolegů je z toho druhého tábora. Asi by bylo férové si přiznat, že jsem rozhodně pro očkování, nošení respirátorů mi přijde jako to nejmenší zlo, co se proti celé patálii dá dělat. To jen kdyby náhodou přišel někdo nový.

Když se dívám na graf na mzcr.cz, tak to vypadá vcelku hustě:

a jen to potvrzuje to, co rezonuje společností. Varianta omikron je mnohem nakažlivější, než ty předchozí. Někteří tvrdí, že teď už to doopravdy chytneme skoro všichni, uděláme si imunitu, a tím bude pandemii konec. Nějak bych se bez toho obešel, tři injekce mi stačí, ale tak co už.
Říkejme tomu dobrá zpráva. Naštěstí to také vypadá, že očkovaní snáší tuhle variantu vcelku dobře, pokud si toho vůbec všimnou. Případná nákaza bude pro mě poprvé, tak trochu hýčkám ideu, že si bezpříznakově užiju domácnosti a klidu. Ale tendence zůstat zdravý jsou u mě stále silnější.
Na druhou stranu pobaví třeba historka z mého okolí, že jeden neočkovaný měl tak vysoké horečky, že si povídal s Karlem IV. Naštěstí už se dává taky do pořádku, což mě samozřejmě těší.

Stále mě fascinuje procento lidí, kteří přijdou do lékárny bez respirátoru, roušky čehokoliv.
Nejprodávanější artikl jsou rozhodně samotesty. Na lékárně jsme jich prodali za leden zatím 1700 ks, takže určitě přeskočili i těhotenské testy, což je rozhodně smutná zpráva. Ale třeba zase někdy bude lockdown a ono se to zase přehoupne...

Žádné komentáře:

Okomentovat