čtvrtek 11. října 2012

Všechno špatně

Je hnusně. Mlhavo, mokro, sychravo, taková ta zima, která vám vleze do bundy a hřeje si svoje studený prsty o vaši kůži. Navíc začala škola a tím i spousta stresu. Nejen, že se i letos budeme učit hodně, ale navíc už jen se sháněním učebnic to není vůbec lehký jako předchozí roky. Osobně si dokážu náladu udržet, ale jakmile ji začnou ztrácet lidi okolo mě, jsem na tom špatně.
Zjistil jsem, že vymýšlet světy, ve kterých nechávám lítat svoje hrdiny, jsou možná zbytečný, a že bych se měl zastavit a sepsat si všechny ty skvělý historky, který jsem sám zažil, a který jsou naprosto neskutečný.
Začal jsem sledovat, na co vlastně myslím, a najednou se mi v hlavě linulo pásmo, a já už si nejsem jistý ničím.
Všechno má svoje pozitiva. Obří Broskev se mi teď trefuje do nálady jako šipka do 60.

Žádné komentáře:

Okomentovat