úterý 2. října 2012

Frigidní skříňka


Sine loculi algorae vitae studiorosum non potest.

Pro většinu neznámé přísloví, jež se stává realitou. V okamžiku, kdy mi bylo z kolejní lednice ukradeno jídlo na dva dny, rozhodl jsem se jednat. Díky kamarádce jsem se dozvěděl o volně adoptovatelné Adamově lednici, kterému jsem ihned napsal. Jeho cena nebyla vysoká - báseň. Zapojil jsem střevo a obě hemisféry a brzy splatil Adamovi jeho skromnou cenu.
Samotné dostání k ní nebylo snadné. Bylo potřeba přemlouvání, nesmlouvavého postoje, trpělivosti (kde jsem ji našel, je mi stále podivem), a pak hrubé síly. Cenu nejvyšší zaplatila má nejoblíbenější košile, která se roztrhla během přenášení cizí lednice během velkého stěhování.
Nicméně stojí tu. Občasné mručení prokládá seriózním a dlouhým tichem. Velká a s mrazákem. Chladná a bezcitná žena, která vás ale nikdy nenechá hladové. Moje nová lednička.

Žádné komentáře:

Okomentovat