středa 1. října 2014

Konec depresivního září

Září bylo ošklivé a podmračené, což bylo zapříčiněno jak počasím, tak i tím, že jsem se už skoro od půlky srpna učil do zblbnutí na zkoušky, přičemž jsem stejně dosáhl úspěšného zakončení jen u dvou ze tří, které jsem měl stihnout.
Proto mě těší, že říjen začal pozitivně jak nákupem kalhot na praxi, tak i zakoupením nového ovladače, díky kterému budeme moct hrát s koalou dohromady, k čemuž se teda ona zatím staví vlažně a já možná až přespříliš nadšeně. Já teda z toho mám ohromnou radost, protože už je to druhý ovladač (ukázalo se teda, že za to ten první tak úplně nemohl, ale chyba byla ve hře), a pak hlavně proto, že jsem teď strávil dobrou hodinu hledáním návodů a prográmků, které by trochu v této věci pomohly - a pomohly.
Další a neméně zanedbatelná pozitivní zpráva je, že jsem ve veřejné knihovničce v knihovně (dej knížku co nechceš, vezmi si kterou chceš) získal Piknik u cesty (tedy část Stalkera knižně), takže když se ho budu snažit někomu doporučit, můžu mu do ruky strčit přímo tu útlou knížečku a ne ho nutit k pořízení čtečky.
Takže podzim se nám začíná vybírat, houby ještě trošku rostou a sem tam svítí sluníčko, čas na pozitivní myšlení.

Žádné komentáře:

Okomentovat