úterý 3. ledna 2017

Jiří Chum - Jiříkovo vidění

Tuhle knížku jsem dostal od maminky, že jsem byl nejspíš tuze hodný a vůbec se přijel podívat domů. A taky měla maminka pocit, že by se mi ta knížka mohla líbit, v čemž se rozhodně nemýlila, protože tohle je rozhodně můj šálek. Název si sám doplňuji na Jiříkovo vidění (světa), a je to pohled ne nepodobný mému: krátké, vtipné básničky, které jsou samá prasečinka.
Taková docela příjemná jednovečerní jednohubka.


Stopař
Krásná dvacítka
v níž elektřina vzniká
najednou ti vyká

Jarní srst
Spadl jsem ti do výstřihu po hlavě
jenže už tam byla hlava na hlavě
Uslyšel jsem hlasitý zpěv sborový
že tvůj zimní spánek nebyl sólový

Ten sportovní život
Když píchala první ligu
měla repre dres
Kdopak její hladké líčko
hrubými vousy píchá dnes?

Žádné komentáře:

Okomentovat