neděle 5. dubna 2020

Koronavirové deníky 7. - Sedmý den je dnem odpočinku

Tvzení v nadpisu tohoto dílu neplatí pro mnoho náboženství. Neplatí ani pro mě, protože jsem už třetí den v práci, a neplatí ani pro tu strašnou spoustu lidí, kteří v Kauflandu opětně obsadili všechny pokladny úderem desáté - tedy okamžitě potom, co skončila doba hájení nakupujících seniorů.

Ze světa:

První místo v počtu případů Covid-19 obsadilo USA, které pomalu začíná atakovat první příčky i v počtu zemřelých - oficiálně zatím vede Itálie. Čemuž se věří velmi těžko, protože oficiální stanovisko Číny zní 3300 mrtvých.

Ode mě:

Ochranné brýle, ze kterých jsem měl takovou radost (díl 6.), jsem musel shodit asi po 9 hodinách nošení kvůli ukrutné bolesti hlavy. Přemýšlím, že si do nich vyrobím jiné, čiré sklo místo toho lehce kouřového, které tam je. Včerejšek jsem tak probojoval bez brýlí a výsledkem bylo, že hlava mě začala bolet až po 10 hodinách. Tedy vyvstává otázka, zda brýle mají, nebo nemají vliv. Nicméně za hlavní příčinu považuji nedostatek kyslíku a dehydrataci. Takže zkusíme lépe využívat pauzy a častěji větrat.

Vzhledem k tomu, že mi bylo maličko špatně, koketoval jsem i s myšlenkou potenciálního nakažení, neboť jsem dokonce i jedenkrát do roušky zakašlal. Nicméně jízda v autě s občasným vyvětráním a večerní napojení mě vrátilo do normálu. Taky jsem si vzal vzácný Paralen, abych nekecal. Ranní měření teploty ukázalo krásných 36,8°C, takže jsem relativně bez obav.
Nicméně velmi jsem se bavil představou, že se na lékárně v Kauflandu objeví cedule:
ZAVŘENO KVŮLI DEZINFEKCI A NAKAŽENÍ PERSONÁLU
a jak všichni ti lidé, co si chodí nakupovat blbosti a mají ta opatření za kupu nesmyslů, budou stát před lékárnou a mrkat, s hlavama plnýma myšlenek... Je to cynická představa, ale mám pocit, že bez nějakých konkrétních případů ve své okolí si lidé neuvědomí, že ta ochrana není planá.
Mám velké obavy z Velikonočního pondělí. Samotného mě to za rodiči láká, ale bez nějakého potvrzení, že jsem v pořádku se rozhodně nikam nevypravuji.

Rypáčky

Mimochodem doma šité roušky se začínají vytahávat a gumičky povolovat. Upozornit člověka, že ohrožuje svoje okolí, není úplně jednoduché. Nařízení státu přeci dodržuje. Jiní filutové našli doma vlněné šály. Zkrátka edukace, edukace. Snažíme se co nejvíc zůstávat za sklem.

Pozitivní náboj

Má za to, že tyhle články jsou spíš negativní, tak proto zkusím přidat nějakou pozitivní příhodu.
Telefon:
"Dobrý den, vy jste v lékárně v Kauflandu?"
"Jsem, jak jste to poznal?!"


Pokud se z jakéhokoliv důvodu dostáváte k prostředku těchto deníků, více o mně a proč to celé píšu najdete v prvním článku této série.

Žádné komentáře:

Okomentovat